#article.title#
Nemocnica Snina  Pre pacientov  Sťažnosti

Sťažnosti

Pacient má právo podať sťažnosť, ak sa domnieva, že došlo k porušeniu jeho práv v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v Nemocnici Snina, s.r.o.. Postup pri podávaní sťažností upravuje zákon NR SR č. 9/2010 Z.z. o sťažnostiach v platnom znení. 

Sťažnosť sa podáva písomne alebo ústne (osobne) na sekretariáte Nemocnice Snina, s.r.o., kde sa so sťažovateľom spíše záznam, v ktorom uvedie výhrady a stanovisko sťažovateľa. Zo sťažnosti musí byť zrejmé, kto ju podáva, čoho sa sťažovateľ domáha, musí byť jasne určený predmet sťažnosti.

Sťažovateľ môže požiadať, aby bola jeho totožnosť utajená, taktiež je možné podať anonymnú sťažnosť.

Lehota na vybavenie sťažností je v zmysle zákona 60 pracovných dní odo dňa, keď bola sťažnosť doručená, resp. podaná. V prípade, že si vybavenie sťažnosti vyžaduje súčinnosť iného orgánu verejnej správy, fyzickej alebo právnickej osoby, lehota na vybavenie sťažnosti sa predĺži o ďalších 30 pracovných dní. O predĺžení lehoty na vybavenie sťažnosti a o dôvodoch predĺženia lehoty je sťažovateľ písomne upovedomený.

Sťažovateľ je povinný spolupracovať s nemocnicou pri prešetrovaní sťažnosti. V prípade, že spoluprácu neposkytne, nemocnica nie je povinná sťažnosť vybaviť. 

O prešetrení sťažnosti sa vyhotoví zápisnica, v ktorej okrem zákonom stanovených náležitostí je záver prešetrenia sťažnosti, ktorý obsahuje výsledok s odôvodnením, či bola sťažnosť opodstatnená alebo neopodstatnená. Výsledok prešetrenia sťažnosti sa sťažovateľovi písomne oznámi.

Podnety a sťažnosti je možné podávať aj na emailovú adresu:  sekretariat@nemocnicasnina.sk


Aktuality

17
nov

Nové prístroje vďaka daru od MSM GROUP...

Nemocnica  Snina, s.r.o. rozšírila svoje prístrojové vybavenie o dva nové moderné prístroje v celkovej hodnote  takmer 40.000 Eur....

09
máj

Otvorenie angiologickej ambulancie

Nemocnica Snina, s.r.o. informuje pacientov  a verejnosť, že od 05.05.2025 rozširuje ambulantnú zdravotnú starostlivosť o  angiologickú...

13
jan

Oznam - recepcia

Nemocnica Snina, s.r.o. dňa 01.09.2024 spustila prevádzku recepcie. Jej zámerom je slúžiť ako miesto prvého kontaktu pre pacientov a návštevníkov...

30
sep

Otvorenie urologickej ambulancie

Nemocnica Snina, s.r.o. informuje pacientov  a verejnosť, že od 1.10.2024 rozširuje ambulantnú zdravotnú starostlivosť o urologickú ambulanciu ...

16
sep

Telefonický kontakt na neurologickú...

Dovoľujeme si dať Vám do pozornosti dočasný telefonický kontakt na neurologickú ambulanciu pre verejnosť:  tel. č. :  0918 088 183

28
aug

Oznam - telefónna ústredňa

Nemocnica Snina, s.r.o. oznamuje verejnosti, že v priebehu posledných dní došlo k výmene a inštalácii novej telefónnej ústredne, t.č. už je možné...

14
aug

Oznam - porucha telefónnej ústredne

Nemocnica Snina, s.r.o. oznamuje verejnosti, že z dôvodu poruchy telefónnej ústredne sú telefonické hovory do a z nemocnice t. č. nedostupné, resp....

12
mar

Rozšírenie portfólia chirurgických...

Vážení pacienti, dovoľujeme si Vás informovať, že  do portfólia chirurgických  operačných  výkonov na chirurgicko-traumatologickom...

12
mar

Zmena telefonickej dostupnosti odborných...

Vážení pacienti, vzhľadom na stupňujúcu sa frekvenciu telefonických hovorov a dotazov na odborné ambulancie počas ordinačných hodín sme po dôkladnom...